en första början

oktober härjar utanför mitt fönster. jag iklädd pyamas har slutat dricka min andra kopp grape-te för det började smaka skumt. klockan tolv infinner sig om femtio minuter, och då är tanken att jag ska vara på friskis, redo att svettas.
hej! välkommen hit. jag behöver en plats att slänga mina ord på, som om jag inte redan skulle ha hundra. men jag gör som jag alltid gör. köper mig en ny skrivbok, en nystart. en chans att bli någon annan, någon lite bättre. lite kreativare, vackrare och mer hälsosam. vi får väl se hur det går. i nästa inlägg ska ni få alla mina andra tusen ord bild och tankeplaceringsställen. nu får ni nöja er med ett jag i instagramformat. puss va. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0